לקבלת הצעה, מלא הפרטים:

מדוע חשוב כל כך לקבל המלצה על מרפאת השיניים לפני ביצוע השתלת שיניים?

השתלת שיניים היא לא פרוצדורה כל כך פשוטה, ועל אף שכיום קיימות שיטות חדשות להשתלת שיניים, המאפשרות למטופלים ליהנות מטיפול קצר שמסתיים תוך יום אחד, השתלת שיניים היא פעולה כירורגית לכל דבר, המצריכה מקצועיות וניסיון.
לאור זאת, רצוי להקדיש מחשבה בבחירת מרפאת השיניים בה תבוצע ההשתלה, כדי להימנע מעוגמת נפש ומתוצאות שאינן משביעות רצון.
השתלות שיניים המלצות ממטופלים קודמים, שעברו את הטיפול במרפאה, יסייעו לגבש התרשמות לגבי מקצועיותה של המרפאה, השירות שלה והמענה שהיא נותנת למטופליה.
כפי שנעדיף לבלות חופשה בצימר עליו קיבלנו המלצה מחברים, שסיפרו כי הוא מפנק ועונה על כל הדרישות, כך נשכיל לעשות אם נבצע השתלת שיניים במרפאת שיניים עליה קיבלנו המלצה. המלצה היא מעין עדות או ראייה לכך שהשירות שאנחנו עתידים לקבל הוא מוצלח, שנזכה לחוות השתלות שיניים ללא כאבים ושאיש המקצוע שיטפל בנו הוא אדיב ומקצועי, וכל זה יאפשר לנו להרגיש בטוחים יותר להתיישב על כסא הטיפולים, ולתת את מבטחינו ברופא השיניים.

רוב השתלת השיניים דורשות טיפול מקדים של הרמת סינוס; בין אם כן או בין אם לא, השתלת שיניים היא פרוצדורה פולשנית מורכבת מאוד. השתלות שיניים מבצעים אצל רופאים מומחים בכירורגיית הפה, הן דורשות רמת ידע ומיומנות גבוהה מאוד. זה לא סתם עוד ביקור אצל רופא השיניים. ישנן טכניקות שונות לביצוע השתלת שיניים ותמיד ישנו צריך לבצע סקר שוק הכולל השוואת מחירים מצד אחד, ביחד עם חיפוש המלצות מהצד השני.

השתלות שיניים המלצות
יש כמה דרכים לקבל המלצות על מרפאות שיניים המבצעות השתלות. אם יש לכם רופא מטפל המצבע טיפולי שיניים פשוטים הוא בוודאי יוכל להמליץ לכם על קולגות שלו המבצעים השתלות שיניים. הדרך השנייה היא השתלות שיניים המלצות מכרים, אלו יכולים להיות חברים , שכנים, קרובי משפחה וכל מי שאתם מכבדים את דעתו ויכול להמליץ על מרפאה או רופא המבצע השתלת שיניים. אנשים רבים עוברים השתלת שיניים מידי שנה, סביר להניח שבחוג המכרים שלכם תמצאו אנשים אשר עברו השתלת שיניים ויכולים להמליץ לכם על הרופא שטיפל בהם (או המרפאה).
השתלות שיניים המלצות באמצעות אתרי אינטרנט – עוד דרך לקבל המלצות על השתלת שיניים היא שימוש באתרי אינטרנט כמו זה של המרכז הישראלי לשיקום הפה. באתר זה תוכלו למצוא המלצות של גולשים ודירוג של מרפאות. זוהי יכולה להיות נקודה טובה להתחיל ממנה.

השתלות שיניים ללא כאבים
כמובן שכולם מחפשים השתלות שיניים ללא כאבים, גם ככה מדובר בפרוצדורה לא נעימה אשר רבים חוששים ממנה לכן באופן טבעי כולם מחפשים השתלות שיניים ללא כאבים. הכאבים הם דבר טבעי בהשתלת שיניים ולכן משתמשים באמצעי הרדמה ומשככי כאבים במידת הצורך. ככל שהפעולה תתבצע בצורה יותר מהירה, מדוייקת ויעילה ועם פחות סיבוכים כך ניתן לצפות לפחות בעיות של כאבים. למשל השימוש בלייזר מאפשר ביצוע פעולות בצורה מדויקת ואפילו צריבת כלי דם בשביל להימנע מתפרים, שימוש בלייזר יכול לסייע להפחית את הכאבים ותופעות הלוואי. כאשר אתם מחפשים המלצות להשתלת שיניים בוודאי תיתקלו באנשים המזכירים את נושא הכאב, קחו זאת בערבון מוגבל, תחושת כאב היא דבר מאוד אישי וכל אחד מרגיש אותו בצורה אחרת.
כאשר אתם מטפלים במרפאה שקיבלתם עלייה המלצות אתם מגיעים אל הטיפול בראש שקט ועם פחות דאגות. זוהי נקודה חשובה מאוד, הרבה פעמים אנשים נלחצים מטיפולים אצל רופא שיניים, אפילו טיפולים פשוטים הרבה יותר מהשתלת שיניים. הלחץ רק מחמיר את חוסר הנוחות שלכם.

יש לנו יש עשרות של המלצות מלקוחות מרוצים - אתם מוזמנים להגיע ולהתרשם.

צרו קשר כבר עכשיו,  ונתאים עבורכם את הטיפול המתאים, ללא כל התחייבות מצדכם.